Gevraagd |
Gepost
door : kevin
Op: 22/05/2006 21:12 |
Hallo, Ben op zoek naar de vogende exmplaren: -Lasiadora Parahybana -Chromatopelma Cyaneopubescens -Vitalius Platyomma -Nhandu Coloratovillosus Liefst van het vrouwelijke geslacht en nog niet te oud |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
Bruno Op: 27/05/2006 22:20 |
|
Hallo, ik heb een mooie parahybana zitten die ik weg doe. Ik ben bijna zeker dat het een vrouwtje is, en als ik weet dat ze goed terecht komt mag ze weg voor een mooi prijsje. Ik doe ze weg omdat ik door kleine verbouwingen helaas plaatsgebrek heb. Ik heb ook een coloratovillosus, maar twijfel nog om die te houden. Voor meer inlichtingen mag je me mailen BRUNO.MEERSCHAUT@TELENET.BE |
Gepost door:
kevin Op: 28/05/2006 12:04 |
|
Bedankt voor je reactie,maar ik heb ze bijna allemaal al gevonden. Ben alleen nog opzoek naar een Chromatopelma Cyaneopubescens |
Gepost door:
ratto Op: 01/07/2006 09:53 |
|
hallo ik heb spiderlings en 2 sub adult lasiodora parahybanavoor je. spiderlings zijn 10 voor 7,50 en de subadulds 20 euro per stuk. alle bij voor 35 euro. ik ga ze niet opsturen !! |
Gepost door:
Mario Op: 01/07/2006 19:12 |
|
Hey ratto, Heb wel enige interesse in uw aanbod, maar wou wel graag weten van waar u ongeveer bent om te weten of het mogelijk is om af te halen. Groetjes mario |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |